מובילים באיטום! איכות, אמינות, 10 שנות אחריות!

איטום גגות מחיר

איטום גגות מחיר, ליריעות ביטומניות

זו השיטה המומלצת ביותר מאחר ואין כמעט עלויות תחזוקה והיא מחזיקה יותר שנים מכל שיטה אחרת. לכן, על מנת לחסוך באיטומים, הלקוחות יעדיפו לשלם קצת יותר ולקבל יריעות ביטומניות בעובי של 5 מ"מ ולא 4 מ"מ. יריעה של 4 מ"מ מחזיקה עד 7 שנים ואלו יריעה של 5 מ"מ יכולה להחזיק בין 10 ל-15 שנים.

בדרך כלל איטום גג ביריעות ביטומניות בעובי של  5 מילימטר, ינוע בין 90 ל-120 ש"ח למטר. תלוי גם בסוג היריעה. יש יריעות APP שהן יריעות שמתאימות למזג אוויר קר יותר. המחיר ליריעות מהסוג הזה יהיה בין 85 ל-110 ₪. לעומתן יריעות SBS הן יריעות שמתאימות למזג אויר חם והן עולות קצת יותר בין 90 ל-120.

במרבית המקרים, תידרשו לשלם מחיר נמוך יותר למטר ככל שהגג שלכם יותר גדול. במקרים מסוימים הקבלן עשוי לדרוש תשלום נוסף. למשל אם אין מעלית בבניין, או שאין חניה, אם אין מקום למנוף, או אם הגג זקוק לעבודת הכנה מייגעת וארוכה.

איטום גגות מחיר, לזפת וסיד

לוועדי בתים שלא יכולים להשקיע ביריעות ביטומניות, הפתרון הזה עדיף. נכון שבדרך זו, המבנה יצטרך לעבור איטום כל 3 עד 5 שנים. וזה עדיף פחות. עדיין זו שיטה קלאסית שנותנת פתרון סביר. זיפות וסיוד הגג יעלה כ-65 למטר בממוצע. סיוד הגג יכול לנוע בין 6 ל-10 ₪ בממוצע והוא נעשה אחת לשנה.

איטום גגות – חומר אקרילי

חומר אקרילי טוב לחידוש יריעות ישנות. החומר מחדש את הבידוד לגג ומאפשר עוד כמה שנים של שקט עד לציפוי חדש. זה נכון רק לגבי גגות שאין בהם נזילות… המחיר יהיה 45 שח בממוצע למטר.

איך לבחור איש מקצוע שיתאים לעבודה?

כדי להבטיח שהקבלן יבצע עבודות איטום לאורך זמן ומקיים את האחריות, חשוב לבצע את השלבים הבאים:

המלצות ואימות:

  • בקשו המלצות ממקורות מהימנים, כגון חברים, משפחה או שכנים שאטמו את הגגות שלהם לאחרונה. הם יכולים לספק תובנות לגבי איכות ועמידות העבודה של הקבלן.
  • בדוק ביקורות ודירוגים מקוונים עבור הקבלן כדי לקבל פרספקטיבה רחבה יותר על המוניטין ושביעות רצון הלקוחות שלו.

חומרים איכותיים:

  • יש לברר לגבי חומרי האיטום בהם משתמש הקבלן. בקש לראות את תקן התעשייה ולוודא שהם משתמשים בחומרים איכותיים המתאימים לאיטום גגות.
  • יש לדון באורך החיים הצפוי של חומרי האיטום ולברר לגבי אמצעי הגנה נוספים שניתן לנקוט להארכת חיי הגג האטום.

בדיקת גגות והצעה:

  • בקש מהקבלן לבצע בדיקה במקום לגג שלך. קבלן אמין ואיכותי ידגיש את חשיבות הכנת הגג לפני האיטום ויתחייב לבצע הכנות נחוצות.
  • יש לסכם על הסרה של כל חפץ שעלול להפריע לתהליך האיטום, כגון דודי שמש. ודא שהקבלן מסכים להסיר ולהתקין מחדש את החפצים הללו כראוי.
  • בקשו לקבל הצעה מפורטת המתווה את היקף העבודה, לרבות צעדי ההכנה שינקטו לפני האיטום. אשרו כי בכוונת הקבלן לנקות היטב את הגג לפני תחילת עבודת האיטום.

על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל להגדיל את הסבירות לשכור קבלן בעל מוניטין שיספק עבודת איטום לאורך זמן ויכבד את האחריות שהם מציעים עם סיום הפרויקט.

למידע נוסף על שיטות לאיטום גגות כנסו לכאן.

רוצים להתרשם מתיק העבודות שלנו?  

עלי חלבי, חי ונושם איטום למעלה מ-20 שנים. מאחורי, עשרות אלפי מטרים של איטום גגות החל מבתים פרטיים ועד למוסדות ציבור מכל הסוגים והגדלים. אל תהססו לפנות אלי לגבי איטום גגות אשמח לתת לכם עצה מקצועית 053-2206442